KA - Impulse, Final _3. ve son kısım

Geçenlerde pikabı artık aşağıya indireyim dedi.

Yukarıda çalışırken herşey iyi de, acaba ana sistemde nasıl olacak diye hep merak ediyordum. Bazı bakımlardan hiç üşengeç değilimdir ama bazen, erteleye erteleye bir bakmışım ki haftalar aylar geçmiş üzerinden.. Üşenmedim nihayet indirdim  "Eh be erkan yuh sana, zahmet etmişsin" diyenleri duyabiliyorum  :)




Salon haliyle daha aydınlık olduğu için fotoğraf da çekeyim dedim. Ama indirip de kurup da çekene kadar, bir sürü plak dinledim ve tabii yine gölgeler salonu doldurdu, fotoğraflar öyle aman aman olmadı. Hoş makine de sıradan avuç kadar. Neyse...
Birkaç kare paylaşayım sizlerle...





İzlerimlerime gelirsek...

Saatlerdir dinliyorum, ve galiba biraz daha devam edeceğim. Büyük bir keyif içerisindeyim şu an.
Üşenmemek gerekiyormuş, onu anladım.

Thorens TD 309 ile kıyaslamaya gitmedim. Salt KA'yı dinliyorum. Denon DL 103'ün ve özellikle Graham Slee Reflex C/PSU1'in etkisi tartışılmaz. İlk MC deneyimim olduğu için ve iyi bir ön yükselteç kullandığım için, sanırım Thorens ile alıştığım sesin dışında güzel bir ses karşısında koltuktan kalkamadım. Çalışma odasında AudioEngine A5+ ile bu etki olmamıştı..
Ve de galiba fena da iş çıkarmamışım, ya da tamamen bir yanılsama ve kendimi kandırıyorum..



Ama ne olursa olsun, benim için çok güzel bir deneyim oldu. Bu yolda ilerleyebileceğim sanırım. Farklı bir tasarım, mutlaka daha iyi bir motor ve kontrol devresi. Ve 12" kol kullanılacak bir tasarım.

Bu maratonla ilgili son cümlelerimi yazarken bu projedeki masraf kalemlerime değinmek istiyorum. Sanırım tüm parçalar öyle ya da böyle, malzemenin kalitesine göre fark edecektir. Ama en çok paraya kıymam gereken kısım kol ve kafa/iğne olmuştur, orası aşikar. Hal böyle olunca, acaba kendi pikap kolumu da yapabilir miyim fikri aklımın bir kenarına derince kazıldı ve bana meydan okurcasına bu düşünce beni heyecanlandırıyor. Şimdilik bu düşünceyi görmezden gelmeye çalışıyorum ve pikabımın tadını çıkarmak istiyorum. Ama kimbilir, belki bir gün KA - "Pikap Kolu" ile karşınıza çıkabilirim. Hatta tahminimden de erken çıkabilirim :)

ben artık müziğe dönüyorum. Sizlerle, KA-Impulse'ın ana sisteme bağlıyken yaptığım bir video kaydını paylaşmak istiyorum. Çok öyle süper bir kayıt değil ama olsun...

Sevgiler
erkan 



W.A.Mozart
Serenade in G - Allegro
"Eine kleine Nachtmusik" KV 525
(record : TACET L136)
  





2 yorum:

taha dedi ki...

Merhaba size nasıl ulaşabilirim ?
Pikap yapımında bana yardımcı olabilirmisiniz ?

Erkan dedi ki...

Taha bey merhaba
Email adresim tezcan_erkan@yahoo.fr
Selamlar